<برگزاری مسابقات فوتبال چهارجانبه با حضور ایران و آمریکا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1058
نویسنده : کامران وزیری

برگزاری کنگره علمی فوتبال در روزهای 15 و 16 آبان‌ماه در ایران

وی از برگزاری کنگره علمی فوتبال در روزهای 15 و 16 آبان‌ماه در ایران با حضور روسای فیفا و ای‌اف‌سی و تعدادی از کراشناسان و صاحب‌نظران فوتبال خبر داد و افزود: بازدید از اماکن و امکانات ورزشی ایران و برگزاری نشست‌ها علمی از مهمترین برنامه‌های این کنگره است.

کفاشیان تاکید کرد: ما نیز تلاش می‌کنیم تا بتوانیم برای گرفتن میزبانی مسابقات فوتبال به‌ویژه مسابقات جام ملت‌های آسیا نظر مساعد اعضای این کنگره را بگیریم که با توجه به موفقیت‌های ما در سال‌های اخیر در سطح فوتبال آسیا و جهان، امیدواریم این مهم حاصل شود.

وی در ارتباط با تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری مسابقات دوستانه تیم ملی فوتبال نیز گفت: درخواست‌هایی را برای برگزاری مسابقات فوتبال به صورت رفت و برگشت داشته‌ایم و توافقاتی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران از برگزاری مسابقات چهارجنبه فوتبال با حضور تیم‌های ملی ایران و آمریکا خبر داد و بیان داشت: فدراسیون فوتبال آمریکا نیز موافق کرده و تیم‌هایی از اروپا و آمریکای جنوبی نیز در این تورنمنت حضور خواهند داشت که منتظر توافقات نهایی در این زمینه هستیم.

کی روش 100 درصد مربی ایران در جام جهانی است

وی با اشاره به اینکه کی روش سرمربی تیم ملی امروز صبح وارد ایران شده است، تصریح کرد: 100 درصد در جام جهانی نیز کی روش سرمربی تیم ملی ایران خواهد بود و ایشان نیز توقعاتی از ما دارند که امیدواریم بتوانیم این توقعات را برآورده سازیم.

کفاشیان در ارتباط با آینده کاری کارلوس کیروش پس از جام جهانی نیز بیان داشت: وقت زیادی تا پس از جام جهانی داریم و آن موقع تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.

وی در ارتباط با وضعیت مجمع انتخابات هیئت فوتبال بوشهر نیز اظهار داشت: ما هیچ اقدامی برای برکناری رئیس هبئت فوتبال بوشهر نکردیم و منتظر نظر مجمع بودیم که امروز نیز مجمع برگزار شد و از مجموع 31 عضور مجمع، 22 حضور داشتند و مجمع به حد نصاب رسید.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: هر چند ممکن است اعتراض‌هایی نیز در ارتباط با برگزاری این مجمع مطرح شود ولی این اعتراضات بی‌مورد است و مجمع به صورت قانونی برگزار شده است.

وی تاکید کرد: باید بین هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان تعامل لازم و مثبت و سازنده وجود داشته باشد و همه باید برای پیشبرد اهداف فوتبال تلاش کنند.

انتخاب سرپرست هیئت فوتبال بوشهر دخالت وزارت ورزش در فوتبال نیست

کفاشیان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در ارتباط با دخالت وزارت ورزش در فوتبال برای انتخاب سرپرست هیئت فوتبال استان بوشهر نیز گفت: این موضوع را نمی‌توانیم دخالت در فوتبال بدانیم و بر اساس اساسنامه، یک حکمیت توسط وزارت ورزش صورت گرفته است و سرپرست هیئت فوتبال تعیین شده است.

وی ادامه داد: ما همه شرایط و تصمیمات را بر عهده مجمع هیئت فوتبال گذاشتیم و امروز نیز این مجمع با سلامت برگزار شد و باید از تلاش‌های محمد دوانی رئیس سابق هیئت فوتبال استان بوشهر نیز کمال تشکر را داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در ارتباط با عدم حضور دوانی در این انتخابات بیان داشت: بهتر بود که از ایشان برای حضور در این مجمع دعوت صورت می‌گرفت و در مورد موارد استثنا که در مورد ایثارگران وجود داشت نیز ما مدارک را به وزارت ورزش ارسال کردیم که مورد تائید قرار نگرفت و دوانی اجازه نامزد شدن در این انتخابات را پیدا نکرد.

بر اساس گزارش مهر، انتخابات مجمع هیئت فوتبال استان بوشهر ظهر پنجشنبه برگزار شد و با رای اعضا، محمد نجفی به عنوان رئیس هیئت فوتبال ستان بوشهر انتخاب شد.


دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68

:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال- کفاشیان- آمریکا- کی روش ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: